×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
false

این نشست به همراه برگزاری کارگاه تاثیر خطاهای شناختی در تعاملات سازمانی توسط دکتر حمیده خلیل زاده ارایه شد.
در ابتدای این نشست، دکتر محمدرضا حقیقی رئیس انجمن روابط عمومی ایران، ضمن تبریک روز روابط عمومی بر اهمیت جایگاه و نقش روابط عمومی ها اشاره داشت و اعتلای جایگاه روابط عمومی ها را خواستار شد.

دکتر مرتضی بهنام عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران، ضمن تبریک روز روابط عمومی به فعالان روابط عمومی ایران، به اهمیت و نقش اتحادیه بین المللی ارتباطات دوربرد (ITU) در حوزه ارتباطات پرداخت و روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی را که امسال پنجاهمین سال گرامیداشت آن را در 17 ماه می 2019 با شعار پر کردن شکاف های استاندارد سازی (Bridging The Standardization Gap) برگزار می شود را به همه فعالان و کارگزاران این حوزه تبریک گفت و همچنین با توجه به تغییر پارادایم روابط عمومی ها در جهان در ایفای نقش تبلیغاتی، بر ضرورت توجه روابط عمومی ها به کارکرد ارتباطی بجای کارکردهای تبلیغاتی تاکید داشت

در بخش دیگری از این برنامه، دکتر سمیه حیدرعلی از اعضا انجمن روابط عمومی ایران، به اهمیت هر چه تخصصی تر شدن واحد ارتباطات در سازمان ها و حرفه ای گرایی در روابط عمومی تاکید داشت.

حیدرعلی ضمن تبیین اهمیت دانش و تجربه در روابط عمومی، اهمیت یکپارچگی تشکل های روابط عمومی و انتقال تجارب به نسل جوان را بیش از پیش لازم خواند.
عضو انجمن روابط عمومی ایران، بهره گیری از فارغ التحصیلان رشته روابط عمومی در سازمان ها و تسهیل امکان کارآموزی برای دانشجویان این رشته را گامی در جهت اهمیت جایگاه و نیز بهبود عملکرد روابط عمومی ها در سازمان ها نیز بر شمرد.

تایماز سید مصطفایی، رئیس کمیته مسئولیت اجتماعی انجمن روابط عمومی ایران، با تبریک روز ملی روابط عمومی و روز جهانی ارتباطات ، گزارش فعالیتها و نتایج این کمیته در طول یکسال گذشته به نقش و اهمیت مدیران و کارشناسان روابط عمومی و ارتباطات در ترویج و فرهنگ سازی مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتی در سازمانها و بنگاه ها را رائه داد.
مصطفایی افزود: برای اینکه این رویکرد بطور کامل و صحیح در سازمان ها پیاده سازی شود می بایست به عنوان فرهنگ در سازمان شناخته شده و تبدیل گردد که روابط عمومی با بهره گیری از پتانسیل و فرایندهای خود می تواند نقش اساسی را ایفا نماید.
وی در ادامه گفت: پرهیز از هر گونه بزرگنمایی و فرافکنی در فعالیت های مسئولانه در سازمان، بهره مندی از مشاوره افراد خبره در این حوزه و تشکیل کمیته csr در درون بنگاه یا سازمان و خود ارزیابی از دیگر مطالبی بود که رئیس کمیته مسئولیت اجتماعی انجمن به آنها اشاره نمود‌.
در پایان ایشان از آغاز به کار دبیرخانه سومین جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران پس از ماه مبارک رمضان خبر داده و برگزاری چندین پیش همایش و کارگاه تخصصی قبل از رویداد سوم را اطلاع رسانی نمود
تمام اخبار تکمیلی در خصوص سومین دوره جایزه از پایگاه و شبکه های اجتماعی و رسمی انجمن روابط عمومی ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

در کارگاه تاثیر خطاهای شناختی در تعاملات سازمانی که توسط دکتر حمیده خلیل زاده ارایه گردید به اهمیت ارتباطات بین فردی، میان فردی با نگاه روانشناسی اشاره شد.
خلیل زاده روانشناسی در تعاملات فردی و سازمانی را برای جلوگیری از آسیب های شناختی را مهم دانسته و به عوامل زیر بعنوان مداخله گر و مخل در ارتباطات اشاره کرد: تعمیم افراطی، برچسب زدن، بزرگ نمایی و کوچک نمایی، تفکر دو قطبی، حذف یا فیلتر ذهنی، شخصی سازی، ذهن خوانی، بایدها و نبایدها و اتدلال هیجانی
در ادامه این ویژه برنامه حمید خاتونی،مدرس و کارشناس اینفوگرافی در سخنانی کوتاه به اهمیت و کارکردهای اینفوگرافی در حوزه اطلاع رسانی که از وظایف مهم روابط عمومی می باشد اشاره کرد
در بخش دیگر این برنامه مهندس صفری مدیرعامل شرکت آلا سیستم به اهمیت نرم افزارها بعنوان بازوی کمکی روابط عمومی ها اشاره داشت و در بخش پایانی طاهری مدیر موسسه آموزشی کیسان ضمن اعلام همکاری با انجمن روابط عمومی ایران به ارایه برنامه های آموزش این موسسه در حوزه روابط عمومی پرداخت

true
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false